Lego a raportat vânzări record de 4 miliarde de lire sterline, deoarece producătorul danez de jucării profită de îngrijorările părinților legate de utilizarea smartphone-urilor de către copii. Vânzările au crescut cu 12%, fiind impulsionate de popularitatea seturilor sale Botanicals și Formula One. Vânzările companiei au ajuns la 34,6 miliarde coroane daneze în prima jumătate a anului, depășind piața globală de jucării aflată în recesiune, care a înregistrat o creștere de 7%. CEO-ul Niels B Christiansen a menționat că creșterea Lego ar putea fi rezultatul dorinței părinților de a limita expunerea copiilor la rețelele sociale din cauza impactului asupra sănătății mintale.
Pe lângă succesul Lego, Yoto, o companie din Marea Britanie cunoscută pentru difuzoarele sale fără ecran pentru copii, și-a aproape dublat vânzările la 94,8 milioane de lire sterline anul trecut. Christiansen a comentat despre concurența Lego pentru atenția copiilor, subliniind importanța oferirii de experiențe interesante care să-i abată de la smartphone-uri. Compania lucrează la jocuri digitale și colaborează cu mărci moderne precum Nike pentru a atrage adolescenți. Profitul net al Lego a crescut cu 10% la 6,5 miliarde coroane daneze, fiind sprijinit de lansări de succes, inclusiv parteneriate cu serii precum Bluey și Pokémon.