Antreprenoarea din Melbourne, Catie O'Neill, și-a transformat călătoria tumultoasă a părului într-o afacere de succes, lansând Shirley's Secret, un spray de păr pentru protecție UV. După ce a experimentat probleme frustrante cu părul, a descoperit o lacună pe piață pentru produsele de protecție a părului, inspirată de sfaturile dermatologului ei. Noua apă de păr, proiectată pentru a fi utilizată zilnic, protejează împotriva daunei cauzate de UV, poluare și stres zilnic, umplând un gol pe piața frumuseții pentru îngrijirea preventivă, mai degrabă decât doar pentru reparare.
După lansarea din mai, Shirley's Secret a înregistrat un succes copleșitor, vânzând peste 1000 de unități în primele 72 de ore. Planificarea strategică a lui O'Neill a asigurat suficientă inventar, evitând o vânzare completă, în timp ce a realizat cifre remarcabile de vânzări. Deși nu s-a vândut complet, ea este încrezătoare că brandul ei este pe drumul cel bun pentru a atinge cifra de șase cifre în decurs de un an, semnalizând un viitor promițător pentru produsul său inovator.