Ştiri

Snooze Oferă Puncte Bonus de Fidelitate pentru A Atrage Oaspeți În Trecere

Oaspeții nu îi plac restaurantele aglomerate sau listele lungi de așteptare, dar urăsc și mai mult prețurile dinamice. Acest model de prețuri dinamice are scopul de a gestiona perioadele aglomerate prin creșterea prețurilor atunci când cererea este mare și scăderea lor în perioadele mai lente. Totuși, perspectiva de a plăti mai mult în timpul orelor de vârf îi supără adesea pe consumatori. Ca răspuns la reacțiile negative legate de planurile de prețuri dinamice, Wendy's a clarificat că nu va implementa o astfel de strategie. O rețea de pub-uri din Marea Britanie s-a confruntat cu o reacție similară în 2023, când a anunțat creșterea prețurilor pintelor în orele aglomerate, 73,9% dintre respondenții chestionați opunându-se ideii. În loc să crească prețurile, Snooze Eatery oferă stimulente pentru vizitele de în timpul săptămânii prin programul său de loialitate.

Snooze Eatery, care operează 71 de locații pentru mic dejun și brunch în SUA, a inițiat un program de loialitate în 2022, recompensând oaspeții cu 100 de puncte pentru fiecare dolar cheltuit. Totuși, clienții care vizitează de luni până joi câștigă 150 de puncte, oferind un stimulent puternic pentru mesele din timpul săptămânii. Condus de directorul Adam Porter, Snooze utilizează software-ul de loialitate Punchh pentru a susține acest program. Deși eficiența acestei strategii promoționale este oarecum neclară din cauza altor oferte din timpul săptămânii, Snooze știe că vizitele totale ale membrilor sunt de 1,5 ori mai mari decât cele ale non-membrilor, cu o medie de trei vizite pe an. Rețeaua urmărește, de asemenea, cât de mult timp așteaptă membrii pentru mese, oferind bonusuri surpriză pentru a recompensa răbdarea, creând o experiență unică dincolo de loialitatea tranzacțională.

Sursa