Ştiri

De ce operatorii de restaurante ar trebui să ia în considerare devenirea creatori de conținut

Creatorii de conținut pe rețelele sociale devin din ce în ce mai vitali pentru popularitatea și longevitatea restaurantelor. Mulți proprietari de restaurante sunt, de asemenea, influenceri care își valorifică prezența pe rețelele sociale pentru a atrage clienți. Agenția de relații publice Belle Communication a dezvoltat un instrument pentru informații despre influenceri care sondează influenceri cu privire la tendințele pe care le observă sau și le doresc de la restaurante. Patru influenceri-operatori și-au împărtășit experiențele în ceea ce privește construirea audiențelor și impactul popularității lor online asupra afacerilor.

A avea o prezență pe rețelele sociale nu mai este opțional; este esențial pentru vizibilitate. Influencerii-operatori își descriu călătoriile unice. Unii au început ca creatori de conținut, în timp ce alții au deținut restaurante înainte de a-și dezvolta prezența online. Conform influencerilor intervievați, prezența lor online influențează semnificativ afacerea lor fizică, aducând mai mulți clienți care deja sunt fani ai conținutului lor. Crearea de conținut necesită angajament și investiție, dar creează, de asemenea, oportunități de colaborare și creștere a afacerii. Împărtășirea unor povești autentice ajută la stabilirea unor conexiuni în viața reală, îmbunătățind în cele din urmă atractivitatea restaurantului și angajamentul clienților.

Sursa