Ştiri

Clienții de lux se îndreaptă spre TikTok pentru descoperirea produselor

Clienții de lux se îndreaptă tot mai mult spre TikTok pentru a găsi recenzii de produse, videoclipuri ale creatorilor și alte conținuturi relevante care influențează deciziile lor de cumpărare. Potrivit unui raport recent comandat de TikTok și realizat de AYTM, șapte din zece cumpărători de lux au cheltuit peste 1.000 de lire (aproximativ 1.355 USD) pe un singur articol de modă după ce au vizionat conținut condus de colegi. Rezultatele arată că mai mult de o treime dintre utilizatorii TikTok sunt mai predispuși să descopere mărci de înaltă clasă prin conținut generat de utilizatori, iar aproape o treime le găsesc prin videoclipuri ale creatorilor. Dintre cei peste 3.000 de cumpărători de lux chestionați din Marea Britanie, SUA, Italia și Franța, 26% așteaptă ca creatorii să revizuiască produsele înainte de a face o achiziție. În plus, un sfert sunt inspirați să cumpere articole folosite bazate pe tendințele TikTok, iar o treime achiziționează produse recomandate prezentate în conținutul creatorilor.

Deși TikTok devine o platformă populară pentru descoperirea modei de lux, imediata realizare a achizițiilor rămâne scăzută. Numai aproximativ 15% dintre respondenți au cumpărat un articol de lux imediat după ce l-au văzut pe TikTok. În schimb, cumpărătorii tind să salveze conținutul pentru a-l revizita atunci când sunt pregătiți să cumpere. Cercetările indică faptul că astăzi, achizițiile de lux sunt mai influențate de dovezi și aprobarea colegilor, mai degrabă decât de marketingul sofisticat. În timp ce unii utilizatori TikTok se răsfață cu achiziții de lux, majoritatea cheltuiesc semnificativ mai puțin, în medie 59 USD pe achiziție și 708 USD anual pe platformă. Odată cu o reducere a perspectivei pozitive asupra economiei care afectează cheltuielile de lux, rapoartele indică o posibilă scădere a achizițiilor personale de lux cu 2% până la 5% în anul ce urmează, deși se așteaptă ca articolele ultra-luxoase să performeze bine.

Sursa