Ştiri

Pentru generația Z, online-ul începe călătoria, iar magazinele o finalizează: sondaj

TikTok și Instagram sugerează că generația Z este generația mereu online. Totuși, un nou studiu realizat de YouGov dezvăluie o imagine mai nuanțată. Deși cumpărăturile online sunt cu siguranță populare, consumatorii tineri par să prefere un echilibru între lumea digitală și magazinele fizice. De fapt, 50% din generația Z descoperă noi produse prin intermediul prietenilor, familiei sau colegilor, iar 46% le găsesc în timp ce navighează în magazine. Mai mult, 29% observă un articol online, dar aleg să-l cumpere din magazin, în timp ce 21% fac invers. Aceasta indică faptul că retailerii trebuie să adopte o abordare omnichannel pentru a satisface cerințele acestei demografii.

Deși 69% din generația Z își inițiază procesul de luare a deciziilor online, 53% încă vizitează magazine fizice pentru a naviga. Rezultatele subliniază că retailul digital rămâne crucial, deoarece generația Z folosește în principal rețelele sociale pentru a căuta produse (64%), comparativ cu 44% din americanii mai în vârstă. În plus, 31% din generația Z preferă emailul pentru întrebările de servicii clienți, în contrast cu 21% din generațiile mai în vârstă. În cele din urmă, consumatorii tineri din SUA apreciază comoditatea cumpărăturilor online, dar călătoria de cumpărare implică în continuare mai multe platforme, făcând retailul fizic o componentă esențială.

Sursa