Ştiri

Inițiativa de marketing a Botswanai și De Beers pentru a revitaliza cererea de diamante

Pe măsură ce vânzările globale de diamante continuă să scadă, Botswana și De Beers au anunțat o inițiativă de marketing strategică menită să reînvie interesul consumatorilor pentru diamantele naturale. Această mișcare vine în contextul unei scăderi semnificative pe piață, cu prețurile diamantelor naturale scăzând cu 26% în ultimii doi ani și cu diamantele cultivate în laborator înregistrând o scădere și mai abruptă de 74% din 2020.

Ca răspuns, cele două entități s-au angajat să co-investească în eforturi de marketing menite să protejeze valoarea pe termen lung a diamantelor naturale și să restabilească încrederea consumatorilor. Campania de marketing se va concentra pe marketingul de categorie și alte eforturi promoționale, convenite anual, pentru a întări valoarea etică și simbolică a diamantelor naturale. De Beers și Guvernul Botswana vor împărți responsabilitatea financiară pentru aceste inițiative în funcție de părțile lor respective ale ofertei de diamante Debswana.

Provocările cu care se confruntă industria diamantelor au fost subliniate de cifrele recente de vânzări ale De Beers. În 2024, vânzările De Beers de diamante brute au scăzut pentru a doua oară în an, înregistrând un provizoriu de 315 milioane de dolari - în scădere de la 383 milioane de dolari în ciclul anterior și o scădere semnificativă de la 456 milioane de dolari în aceeași perioadă din 2023. Deși De Beers a atribuit scăderea perioadei tradiționale mai liniștite de vară, experții din industrie susțin că rezultatele reflectă o piață care rămâne sub presiune, cu cererea având dificultăți în a se recupera. Rămâne de văzut dacă această inițiativă de marketing va fi suficientă pentru a contracara tendințele mai ample ale pieței.

Sursa