Cea mai dinamică start-up din Europa a fost identificată și, surpriză, este o companie de saltele în cutie. Companiile de tehnologie și reportaj Ayden și The Next Web (TNW) au făcut declarația în cadrul celei de-a cincea ediții anuale a cinării de celebrare a competiției Tech5 de săptămâna aceasta. Anual, această competiție reunește sute de branduri din Regatul Unit, Țările de Jos, Germania, Franța, Spania și Suedia, care concurează pentru a fi numite regina supremă a lumii start-up europene. Anul acesta, câștigătorul a fost Emma, un comerciant german de saltele fondat în 2015 ca răspuns la trendul saltelelor în cutie din Statele Unite. Pentru a ieși învingătoare, Emma, împreună cu toate celelalte afaceri care au terminat în primele zece, a trebuit să ofere informații verificate despre rata de creștere. Odată compilate toate aceste informații, s-a dezvăluit că compania de saltele a avut o creștere a veniturilor de 14.315%, făcând-o lider clar.
Emma oferă în prezent trei tipuri diferite de saltele: Emma One, Emma Original cu trei straturi de spumă și premium Emma Air, construită cu tehnologie ventilată specială. Aceste saltele, începând de la doar 290 €, sunt disponibile doar în Germania și Regatul Unit. În ultima decadă, companiile de lenjerie direct către consumator au cunoscut o creștere imensă. Unii atribuie acest lucru costurilor reduse de achiziție și expediere online, în timp ce alții cred că este vorba despre transparența de a lucra cu o companie care fabrică propriile saltele. Multe persoane consideră că reflectă o conștientizare tot mai mare a importanței unui somn de calitate. Trendul saltelelor în cutie a făcut ca oamenii să devină mai conștienți de modul în care dorm și cum pot adormi mai bine.