Un producător de alimente afirmă că punerea sosului de carne în conserve de bere i-a ajutat să se extindă de la o bucătărie la rafturile supermarketurilor. Potts, care activează în Swindon, Wiltshire, din 2007, a adoptat o strategie de ambalare a stocurilor și sosurilor sale în conserve de tip bere în 2019. Ian Butt, unul dintre fondatorii Potts, a declarat pentru programul You and Yours de la BBC Radio 4 că creșterea a fost semnificativ îmbunătățită după introducerea acestui ambalaj nou - un fenomen care acum este numit „ambalaj haotic”. „Ne-am dorit întotdeauna să ne creștem reciclabilitatea și, în mod tradițional, produse ca ale noastre sunt vândute în pungi de plastic sau borcane de sticlă”, a spus el. „Supermarketurile sunt încântate. Cumpărătorii noștri doresc să ajute la promovarea sustenabilității, așa că a fost o bună oportunitate pentru noi de a provoca formatul actual.” Sosurile și sosurile de gătit Potts sunt acum disponibile în toate supermarketurile mari. Vând aproximativ 2,5 milioane de conserve de sos anual, produsele din conserve reprezentând cam jumătate din afacerea lor. Domnul Butt a spus că Potts a fost inspirat de creativitatea din piața berii artizanale. „A existat o creștere imensă a conservelor de bere interesante. Acest produs a fost întotdeauna stocat în sticle maro cu etichete”, a spus el. „Ne-am gândit, deoarece facem produse lichide, că trebuie să existe o modalitate de a face această metodă de ambalare să funcționeze.” Ideea nu a venit fără obstacole. Domnul Butt a spus că au descoperit rapid probleme cu ambalarea produselor alimentare lichide mai groase în conserve. „A trebuit să dezvoltăm o metodă personalizată de a turna stocurile și sosurile noastre în conserve”, a spus el. „Procesul este o premieră mondială, din câte știm.” Strategia de a pune un produs în ambalaje pe care consumatorii nu le-ar aștepta a fost etichetată „ambalaj haotic”. Termenul a fost inventat de consultantul de marketing din California, Michael Miraflor, pe X la începutul acestui an, care a spus că tehnica se extinde pe o gamă largă de industrii. „Noile branduri își perturbă categoriile folosind ambalaje neașteptate”, a declarat domnul Miraflor pentru BBC. „Brandurile inteligent și fondatorii lor au găsit modalități de a valorifica ambalaje interesante și încântătoare sau, uneori, confuz și haotic, care pot câștiga publicitate gratuită în industrie. Asta, practic, înseamnă impresii pe rețelele sociale. Oferă consumatorilor ceva despre ce să vorbească și să împărtășească la un cost relativ scăzut.” În întreaga lume, alte branduri își vând, de asemenea, produsele în „ambalaje haotice”. Moschino vinde un parfum într-o sticlă care imită un produs de curățare, iar o companie americană vinde protecție solară într-o sticlă care arată ca o conservă de frișcă. Potts, atunci când a fost întrebat dacă ambalajul a cauzat confuzie în rândul cumpărătorilor, a spus că orice confuzie adesea a lucrat în favoarea lor, făcând produsele ambalate haotic să se evidențieze de altele. „Când cumpărătorii se uită la el, adesea se uită din nou și se întreabă dacă este bere sau o băutură”, a spus el. „Suntem foarte norocoși deoarece am avut câteva postări virale despre sos. Avem acest ambalaj de premieră mondială, care ajută să genereze mult interes fără a fi nevoie să utilizăm același buget ca băieții mari.” Domnul Butt a spus că Potts acum plănuiește să își extindă afacerea din Swindon, concentrându-se pe piețele externe. „Discutăm cu mari comercianți cu amănuntul din Europa, Statele Unite și Australia. Există un mare accent pe asta acum.
Sursa