Ştiri

Excursiile influencerilor sunt pe ducă. Excursiile clienților sunt în prim-plan

În timp ce unele cadouri continuă să ofere, altele, așa cum au învățat anumite branduri, pot continua să ia. Excursiile extravagante pentru influenceri, cum ar fi aventurile Tarte în Bora Bora și Dubai, precum și ofertele pe scară largă pentru influenceri, cum ar fi decizia Poppi de a împrumuta automate de vânzare creatorilor înainte de Super Bowl, au provocat reacții negative din partea consumatorilor, determinând unii specialiști în marketing să evalueze dacă creatorii cunoscuți sunt cei mai buni beneficiari pentru cadouri sau excursii de lux. Drept urmare, unele branduri, inclusiv marca de frumusețe Cocokind și marca de băuturi Vita Coco, și-au îndreptat atenția către clienți cu vacanțe și giveaway-uri orientate către comunitate.

Anul trecut, marca de pachete de hidratare Waterboy și marca de machiaj Refy au dus clienții în excursii în Mexic și Spania, respectiv, iar în ianuarie, Cocokind a dus șapte clienți într-o excursie în Napa Valley. „Ne-am găsit în aceste conversații despre mailerele noastre [pentru influenceri] și alte costuri și cheltuieli, în timp ce, simultan, vedeam toate aceste conversații despre excursiile influencerilor”, ne-a spus Maria Maciejowski, CMO-ul Cocokind. „Am decis să redirecționăm bugetul și să creăm această experiență de neuitat pentru oamenii care ne-au sprijinit cel mai mult de-a lungul anilor.” Pe baza succesului primei excursii, Cocokind planifică să ducă un alt grup de clienți într-o excursie în iunie, a spus Maciejowski. „La sfârșitul zilei, aceștia sunt oamenii care se prezintă pentru tine în fiecare zi. Ei merită o recunoaștere egală, dacă nu mai mare, decât persoanele care au o platformă.”

Pentru primele sale două excursii, Cocokind a încurajat clienții care cumpără, recenzează sau împărtășesc produse să aplice, indiferent de numărul de urmăritori. „Chiar nu a fost vorba despre prezența lor socială”, a spus Maciejowski. „A fost vorba despre autenticitatea și entuziasmul lor pentru brand.” Cei selectați au primit un telefon de la fondatorul și CEO-ul Cocokind, Priscilla Tsai, care i-a ridicat de la aeroport și le-a oferit cadouri, cum ar fi prânzuri pregătite manual și coliere odată ajunși în Napa. „Era atât de dornică să petreacă cât mai mult timp posibil cu ei”, a spus Maciejowski. „Este vorba despre conexiune și unul la unu.” Participanții au primit produse Cocokind lansate și nelansate și au petrecut timp cu VP-ul dezvoltării produsului, care a adunat feedback și informații despre caracteristici ale produselor precum textura și aroma, a spus Maciejowski. Excursia a fost legată de lansarea cremei hidratante Electrolyte Water Cream a brandului și a permis brandului nu doar să răsfețe câțiva dintre cei mai fideli clienți, ci și să le audă părerea.

Sursa