Daniel Goetz a petrecut multe nopți târzii ca senior la facultate, tăind și mixând fructe proaspete și înghețându-le în înghețate pentru a le vinde clienților înfometați din apropierea Universității Texas din Austin. Specialistul în publicitate s-a îndrăgostit de înghețatele mexicane, numite paletas, în timp ce vizita Ciudadul Mexico împreună cu prietena sa de colegiu. Inspirat, Goetz a început să deseneze nume de branduri potențiale și să schițeze logo-uri în timpul unei ore de curs în 2009. A ales numele "GoodPop." Astăzi, deserturile congelate ale companiei cu sediul în Austin sunt vândute în mai mult de 10.000 de locații din SUA, inclusiv Costco, Walmart și Whole Foods Market. GoodPop a adus venituri brute de peste 63 milioane de dolari în 2024, conform documentelor revizuite de CNBC Make It. Compania nu a avut niciodată finanțare externă, spune Goetz. GoodPop a fost profitabil aproape în fiecare an de la lansare, cu excepția anului 2024. Este puțin probabil să fie profitabilă nici în 2025, după închiderea unei linii de produse nepopulare, dar se estimează că va reveni la profitabilitate în 2026, spune un purtător de cuvânt al companiei.
Goetz, încă CEO, a construit GoodPop cu extrem de puțină experiență sau expertiză în industrie. „Nu știam nimic” despre lanțurile de aprovizionare sau despre piața de bunuri de consum, spune el, și a petrecut ani „conducând mult ... alergând peste tot în Texas, făcând livrări.” A petrecut primii patru ani după absolvire dormind „fără chirie” pe canapelele prietenilor din jurul Austinului, pentru a putea economisi bani în timp ce încerca să construiască GoodPop, spune el. A tăiat fructe și a înghețat 80 de înghețate pe oră, manual, într-o paleteria locală care l-a lăsat să folosească bucătăria după ore.