Ştiri

Brandul de ulei de păr inspirat de India al influencerului a generat venituri de 4 milioane de dolari

Erim Kaur, fondatoarea și CEO-ul brandului de îngrijire a părului de lux ByErim, a făcut 4 milioane de dolari în vânzări după ce a fondat un brand de ulei de păr bazat pe tradițiile indiene antice. Kaur, cu sediul în Londra, are peste 700.000 de urmăritori pe Instagram și TikTok laolaltă și a fondat ByErim în 2019 - un brand de îngrijire a părului de lux cunoscut pentru uleiul său emblematic pentru creșterea părului, care conține opt uleiuri pure, inclusiv Amla, Argan, Cocos și Ulei de Ricin. Potrivit CNBC Make It, a adunat 3,3 milioane de lire sterline (4,2 milioane de dolari) de la lansare.

La 30 de ani, Kaur a asociat popularitatea uleiului său de creștere a părului cu abilitatea sa de a utiliza social media și de a construi un public de bază format din tineri indieni care se îndreaptă către ea pentru sfaturi de frumusețe și viață. "Cred că unul dintre mesajele cele mai puternice pe care le-am avut întotdeauna a fost că vreau să fac asta pentru fetele sau băieții care au crescut fără mamă și surori," a declarat Kaur pentru CNBC Make It într-un interviu despre popularitatea conținutului său. Kaur avea doar opt ani când mama ei a murit de cancer mamar, iar o amintire pe care o prețuiește întotdeauna era lungimea părului mamei sale, pe care a declarat că a fost o parte esențială a identității sale.

Sursa