Ştiri

Doughlicious din Londra atrage 4,3 milioane de euro pentru aluat de biscuiți congelat fără gluten și bile de gelato

Doughlicious, o marcă britanică de FoodTech cunoscută pentru bilele de gelato acoperite cu aluat de biscuiți congelat artizanal, a anunțat o rundă de investiții de 4,3 milioane de euro pentru a se extinde în Statele Unite, unde are deja o prezență în comerțul cu amănuntul, și internațional. Runda a fost condusă de Rich Products Ventures (RPV), fondul de capital de risc al companiei globale, de familie, Rich Products, și de colectivul de investitori privați The Angel Group, alături de o participare din partea investitorilor existenți. "Această colaborare cu Rich's și The Angel Group este mai mult decât o investiție – este un vot de încredere în viitorul Doughlicious și în misiunea noastră de a redefini indulgența," a declarat Kathryn Bricken, Fondator și CEO al Doughlicious. "Cu sprijinul lor, suntem pregătiți să creștem mai repede, să inovăm mai inteligent și să aducem creațiile noastre dorite mai multor consumatori din întreaga lume." Fondată în 2017, Doughlicious este o startup condusă de femei cu misiunea de a redefine experiența aluatului de biscuiți prin crearea "prăjiturii perfecte de gustat". Concentrată pe ingrediente mai sănătoase și practici sustenabile, marca oferă o nouă perspectivă asupra categoriei snackurilor congelate. Bilele de aluat de biscuiți congelat și gelato de la Doughlicious sunt, se pare, fără gluten, fără zaharuri rafinate adăugate și făină albă decolorată, și nu conțin aditivi sau conservanți artificiali. Produsele lor sunt fabricate și produse în unitatea lor din Londra și disponibile în peste 10.000 de magazine de vânzare cu amănuntul din Statele Unite, Regatul Unit și părți ale Europei și Orientului Mijlociu – inclusiv Target, Whole Foods, Wegmans și GoPuff. Această rundă de finanțare va ajuta Doughlicious să accelereze expansiunea în întreaga țară și pe piețele internaționale. "Inovația este în centrul ambelor Rich's și RPV, iar noi credem în ideile îndrăznețe care modelează viitorul alimentației," a declarat Dinsh Guzdar, partenerul de gestionare al Rich Products Ventures. "Doughlicious este un exemplu excelent de marcă care furnizează ceea ce își doresc consumatorii de azi – porții mai mici și oferte cu etichete curate care nu compromit gustul. Suntem încântați să ajutăm Doughlicious să își extindă prezența în Statele Unite și să revoluționeze secțiunea de congelatoare cu un nou concept de indulgență permisă.

Sursa