Când Labubu a devenit popular în America în această vară, nu a fost doar pentru că a prins la tineri. Jucăriile demonii pufoși, fabricate de compania chineză Pop Mart, au devenit, de asemenea, cel mai căutat accesoriu pentru adulți, expuse pe genți de designer, arătate pe TikTok și întâlnite la multe celebrități. Această strălucire culturală a ajutat la dublarea veniturilor companiei, conform Wall Street Journal.
Pop Mart nu este prima care abordează publicul „kidult” din America și nici nu va fi ultima. Branduri precum Barbie și Hot Wheels de la gigantul de jucării Mattel au catering demult unui public adult de iubitori de jucării și căutători de nostalgie, iar alte branduri se alătură: În 2023, compania de păpuși Bratz a introdus un serial animat care a încântat în special fanii adulți, în timp ce Trixie Mattel's Trixie Cosmetics a lansat o campanie și o colecție de machiaj cu Teletubbies în mai. Clientul care posedă atât mirarea copilărească, cât și puterea de cheltuire a adultului, este o țintă cheie pentru multe branduri, și este o piață care se preconizează că va continua să crească, a declarat Juli Lennett, VP și consultant în industria jocurilor la firma de cercetare Circana. „De când a început pandemia, piața adultă pentru jucării a fost zona de creștere pentru industria jucăriilor,” a spus Lennett.